lördag 5 april 2014

En avslutning & en ny början

Hej!
Bloggens uppdatering har varit oerhört seg (den uppdateras ungefär en gång om året) vilket är oerhört synd eftersom att Kim, hennes böcker & hennes författarskap förtjänar att uppmärksammas varje dag.

Jag startade denna bloggen för 5 år sedan, då jag var 12 år och alldeles, alldeles supergalen & beroende av Kim & hennes böcker. Det är mycket som har hänt  de här 5 åren, jag har vuxit oerhört som person & jag skulle inte säga att jag fortfarande är lika supergalen & beroende av Kims böcker som jag var då..

Men de åren då jag var det där galna superfanet har ändå präglat mig otroligt mycket som person, jag kan inte minnas en tid då jag inte har känt Kim & läst de böcker som föralltid skulle förändra min barndom.
Det känns sorgligt att jag har växt ifrån det där supergalna för det var verkligen min passion & min hobby att varje dag uppdatera om det jag älskade mest.

Men jag är otroligt glad & stolt över att jag fortfarande har så pass bra kontakt med Kim , efter alla dessa år & att jag får privilegiet att jobba med henne på bokmässan varje år.

Men, nu är det dags för mig att överlämna stafettpinnen. Det är både med sorg & med en stolthet som jag överlämnar denna bloggen till två tjejer, Hanna & Emelie. Två personer som kommer föra vidare den där "galna fangirl"-passionen vidare & göra denna bloggen så bra som den kan bli.


En av de första gångerna jag träffade Kim

Jag tackar för dessa otroliga åren & alla er fantastiska bloggläsare som hängt med under  åren.

Tack.

/ Linda Myhrman.





1 kommentar:

Kim M Kimselius sa...

Jättefint avslutande inlägg Linda! Tack för alla fina blogginlägg.
Många kramar från Kim <3 :-)